سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت خدمات زیارتی آیت میامین

جلسه شورای عالی حج و زیارت برگزار شد+گزارش تصویری

    نظر

 

با تصویب شورای عالی حج و زیارت که ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست رییس جمهور برگزار شد، ثبت نام از متقاضیان جدید عمره مفرده به زودی آغاز خواهد شد .


بر اساس مصوبه این شورا، سازمان حج و زیارت موظف گردید شرایط چگونگی ثبت نام از متقاضیان جدید عمره مفرده را هر چه سریعتر اعلام کند. در این جلسه همچنین مقرر گردید سازمان حج و زیارت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به توسعه زیر ساخت های خدماتی، اقامتی و حمل و نقل برای زائران ایرانی عازم به عتبات عالیات را فراهم نماید. افزایش انتقال هوایی زائران به عتبات عالیات از دیگر مصوبات جلسه شورای عالی حج و زیارت بود . رییس جمهور در سخنانی بر ساماندهی اعزام زائرین به عمره مفرده و عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: اعزام زائرین به عمره و عتبات عالیات باید بر اساس ضوابط خاصی صورت گیرد تا زائرین بتوانند در زمان مقرر اعزام شوند .

لیالی رییس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های فرهنگی این سازمان به زائران و تعداد زائران اعزامی به حج تمتع و عمره در سال گذشته و همچنین برنامه های این سازمان در سال جاری برای اعزام زائر به عربستان و عتبات عالیات ارائه کردند.